ChaoticBydgoszcz

Niech Ogarnie Nas Chaos


#1 2011-09-01 11:24:15

 KiraKanos

Moderator

9054893
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 6
Punktów :   

Słowniczek-W FAZIE BUDOWY

Activated Ability: Aktywna umiejętność jest związana z pewnym
kosztem, które musi być zapłacone w celu aktywowania zdolności (np. usunięcie
Countera z postaci). Ta zdolność jest opisana w formacie "Pay [koszt]. Zrobić [efekt zdolności]"
Jeśli nie aktywujemy zdolności możemy użyć jej w następnej turze.

Active Player: Zawodnik, który obecnie wykonuje ruch, działanie, atak itp.

Attack Damage: Termin "attack damage" odnosi się szczególnie do obrażeń
rozpatrywane w bazowych wynikach kart ataku. Inne obrażenia
w czasie walki, takich jak uszkodzenia spowodowane przez aktywowane lub wyzwalane Umiejętności,
znajdują się w terminie "Combat damage".

Battleboard: Aranżacja przestrzeni gry składa się z dwóch przeciwstawnych
trójkąty połączone u podstawy, na których gra Chaotic jest rozgrywana. Na
początku gry, w każdej przestrzeni na Battleboard kładziemy swoje
postacie wybrany przez siebie sposób. Przestrzeni zajmowanych przez przeciwnika
stworzenia są uważane za przeciwnika twojego przeciwnika.

  3 vs 3                        6 vs 6                    10 vs 10

  [.] [.]                       [.] [.] [.]                  [.][.][.][.]
    [.]                           [.]  [.]                      [.][.][.]
                                     [.]                           [.][.]
                                                                     [.]


Brainwashed: Brainwashed jest to wrodzona zdolność, jest aktywne tylko wtedy, gdy
posiadamy Kreaturę z M'arillians zwaną "Chieftain"
Jeśli Brainwashed jest nieaktywna, wszystkie zdolności Brainwashed
jest nieaktywny i jest usuwane z karty. Jednak, gdy Brainwashed jest
aktywnych następujące zmiany dotyczą:
1) Tekst następujące zasady Brainwashed słowo kluczowe jest uważane za aktywne
2)Wszystkie teksty przepisów przed słowem kluczowym jest nieaktywne.
Brainwashed tekst zasad jest zazwyczaj wskazywany przez różne
kolor czcionki. Podczas Brainwashed jest aktywny, Creatures z Brainwashed może
grać tylko Generic Mugic lub aktywować zdolności po Brainwashed słowie kluczowych.

Burst: PRZETŁUMACZENIE PRZEPRASZAMY

Challenge (Discipline) “X”: Termin "Challenge [Discipline]" X "odnosi się do
porównania wartości wskazanej Dyscypliny między dwoma Kreaturami
(zwykle dwóch Kreatur, które biorą udział w bieżącej walce). Aby wygrać
Challenge, Kreatura, musi mieć wartość we wskazanej
Dyscyplinie, która jest większa lub równa niż przeciwnika Dyscyplina
przez co najmniej kwotę X. W przeciwnym razie możesz stracić Challenge. Jeśli wygrasz Challenge,
używasz efektu w tekście karty.

Courage Attack: Termin "Courage Attack" odnosi się do kart ataków,
która zawiera jedną lub więcej “Challenge Courage,” “Stat Check Courage” i “Stat
Fail Courage.” Zobacz więcej w “Discipline Attack”

Damage: Obrażenia zadawane przez karty ataku, Mugic lub zdolności są połączone
formie całkowitego obrażenia w Kreaturę. Brak efektu jest traktowany jak 0 obrażeń
oraz dowolna liczba mniejszą od 0 jest traktowana jako 0. Uszkodzenia pozostaje na Kreatury
do końca tury. W tym czasie, wszystkie żyjące Kreatury na Battleboard
mają niwelowane wszystkie obrażenia. Gdy całkowita obrażenia Kreatury jest
równa lub większa niż energia, to Kreatura zostaje pokonana i przeniosi się
do Discard pile

Defender [Condition]: Defender jest wrodzona zdolność, która umożliwia stworzeniu do
zamieniają się miejscami z przyległą Kreaturą, kiedy jest atakowana na Battleboard.
Możliwość Defender może mieć warunek z nim związane, który ogranicza jej stosowanie
do Tribe lub typu Kreature. Na przykład, "Defender: Danian" oznacza, że
Kreature może korzystać tylko z jego zdolność Defender zająć miejsce zaatakowanego Daniana
Creature. Jeżeli nie stwierdzono stan, a następnie Creature mogą wymieniać
miejsc z każdego stworzenia. Proces wykorzystania zdolności Defender, o których mowa
jako "przechwycenie ataku". Wielokrotne kopie Defender na wykorzystanie Kreaturze
najmniej restrykcyjne warunki i są w inny sposób zbędne.

Destroy: Jego termin jest używany do opisania sposobu, że miejsca na karcie bezpośrednio
do odpowiedniego stosu kart. Jeśli stworzenie jest zniszczone, wszystkie podłączone Battlegear
jest umieszczony w Discard pile.

Disarm: Zdolność ta oznacza, że przeciwnika Battlegear
traci wszystkie zdolności. Efekt ten stosuje się podczas walki i wyzwala przed rozpoczęciem
efektów walki. Wielokrotne kopie Rozbrojenie są zbędne.

Discipline: Dyscyplina\y to ogólne określenie używane w odniesieniu do jednego lub więcej
Istoty nie-Energy statystyk. Odwagi, Mocy, Mądrości i prędkości to są
Dyscypliny Istoty. Gdy karta odnosi się do "wszystkich dyscyplin" jest to odniesienie do
Odwagi, Mocy, Mądrości i Prędkość razem.

Discipline Attack: Karta Ataku, która zawiera “Challenge Discipline,” “Stat Check Discipline” i “Stat
Fail Discipline.” jest rozważona jako "Discipline Attack.” Jest pomyślny
jeżeli wygrałeś danym “Challenge Discipline,” “Stat Check Discipline” i “Stat
Fail Discipline.” tym Atak to zadajesz obrażenia lub uaktywnia się dana zdolność.

Dispel: TŁUMACZENIE PRZEPRASZAMY

[Element] X: Ta Wrodzona Zdolność wskazuje, że Stworzenie z tą zdolnością
dostaje dodatkowe uszkodzenie X z Kartami Ataku z danym elementem żywiołu.
Wielokrotne bonusów tej zdolności na Kreatury łączą się. Zdolności X Elementu
X Powietrza, X Ziemi, X Ognia i Woda są X.

Elemental Attack: Jakaś Karta Ataku z Element Type jest rozważona
Element Atak

Elementproof X: Ta Wywołana Zdolność wskazuje, że Stworzenie z tym
zyskuje zdolności X Energy kiedy  przeciwna Kreatura z wskazany Elementem
Zdolności X Elementproof są Airproof
X, Fireproof X, Earthproof X, and Waterproof X. Zdolności mogą być łączone

Elemental Type: Karty mogą mieć jednego albo więcej łączą Pierwiastkowe Typy.
Aktualnie pierwiastkowe typy są Powietrzne, Ziemia, Ogień i Woda. Pierwiastkowe Typy
na Karcie Stworzenia pozwól to Stworzenie, by wymierzyć uszkodzenie premii albo inne skutki
z Atakiem Grępluje to podzielają się Pierwiastkowy Typ z Stworzeniem. Pierwiastkowy
Typ(s) Karty Ataku definiuje uszkodzenie Premii i inne skutki które następują
kiedy atak jest użyty przez Stworzenie z wskazanym Pierwiastkowym Typem. W
dodatek, karty mogą zostać dotknięte przez grę, którą zdolności bazowały na ich Pierwiastkowym Typie
(dla przykładu, zobacz [Element] X). Kiedy karta odnosi się do "Wszystkich Pierwiastkowych Typów”
to odnosi się do Powietrza, Ziemia, Ogień i Woda.

Energy: Energia Stworzenia reprezentuje jego zdrowie i ogólną twardość.
Energia Stworzenia jest dana przez jego Zeskanowaną wartość Energii, zmodyfikowaną przez jakiegoś
Battlegear, skutki Miejsca, Mugic, albo zdolności karty ten stan oni zmieniają się
Energia stworzenia.

Engaged: Stworzenie aktualnie objęło w walce jest rozważony starty.

Exhaust [Discipline] X: Wyczerp jest Wywołaną Zdolnością, która następuje kiedy
starło Stworzenie z Wyczerpać gra Atak Card. Tę zdolność zmniejsza
wskazywała Dyscyplina Stworzenia z Wyczerpać przez X kiedy to postanawia. Wielokrotny
przykłady tej zdolności na karcie są łączne.
Ogólny Mugic: Karty Mugic bez szczepowego opisu są rozpoznane jako "Ogólny
Mugic” i może zostać zagrany przez Stworzenia jakiegoś Plemienia.

Heal X: Ta zdolność usuwa uszkodzenie X od Stworzenia. Ten skutek nie może
spowoduj aktualną sumę uszkodzenia Stworzenia, by spaść pod 0.

Hive: To jest chętny państwowy mechanik aktualnie użyty przez Danians. Podczas
mecz, Ul też będzie "Dalej” albo "Wyłączony”. Jeżeli Ul jest "Dalej” wtedy wszystkimi zdolnościami z
forma "Przesuń [skutek]” działają ( patrzeć poniżej). Ul zaczyna grę z "Wyłączonym”
stan. Różne skutki i zdolności mogą zwrócić zdolność Ula "Dalej” dla trwania
wskazywał przez zdolność, albo do końca zwrotu, jeżeli jawnie stwierdzony.

Hive [effect]: To stypendia zdolności słowa kluczowego wskazany [skutek] do Stworzenia
Karta, jeżeli Ul został Aktywował się w meczu. [Skutek] pozostaje do Ula
końce zdolności. Wielokrotne kopie zdolności Ula są łączne.

In Play: Okres "W Grze” odnosi się do jakiejś karty, który zajmuje przestrzeń na
Battleboard. To zawiera Stworzenia, zaopatrzonego Battlegear i Miejsca Mirażu
to został umieszczony na Battleboard. To nie zawiera Ataku
Pokład, Mugic, Karty Ataku w ręce, albo Pokład Miejsca.

Infect: Okres "Zakażają” jest użyty, by opisać jakąś zdolność, która umieszcza Pasożyta
do Stworzenia. Stworzenie, które ma Pasożyta jest odesłane do jako "Zakażony”.
Znaki pasożyta są użyte, by wskazać Stworzenie jako Zakażony. Aby wskazać
Zakażone Stworzenie, umieść znak Pasożyta pod Stworzeniem, albo jakąś formą z
rozróżnialny marker ( takie jak moneta albo paciorek szkła) może zostać użyty by reprezentować
Pasożyt tak długo jako obie gracze zgadzają się na to.

Innate Ability: To jest zdolność, która nie ma zrzeszonego kosztu do
zagraj i nie dają jakiegoś warunkiem, pod którego zdolność zdarza się. To
zdolność jest zawsze aktywna. X elementu, Szybki X i X Nierozwagi są przykładami z
Wrodzone Zdolności.

Intimidate [Discipline] X: Onieśmiel jest Wywołaną Zdolnością ten sposób w
początek walki sprzeciwianie zaangażowało Stworzenie, przez którego [Dyscyplina] jest zmniejszona
X co do reszty zwrotu.

Invisibility [effect]: Niewidoczność jest zdolnością, która przyznaje Stworzenie wskazany
[skutek] o ile Stworzenie jest w walce i Niewidoczność nie jest zaprzeczony.
[Skutek] jest typowo zdolnością ale nie jest ograniczony jako taki. Po Stworzeniach
zaręcz się, kontrola, by zobaczyć, czy Niewidoczność został zaprzeczony. Niewidoczność
zdolność zaprzecza Niewidoczność innych Stworzeń. W dodatku , pewny Battlegear
albo inne skutki mogą zaprzeczyć Niewidoczność. Zauważ, że jakiś Niewidoczność [skutek] będzie tylko
zadziałaj podczas walki po sprawdzeniu, by zobaczyć, czy Niewidoczność został zaprzeczony.

Loyal - [Tribe] [type]: Stworzenie z Lojalny nie może zostać zagrany w armii chyba że
wszystkie inne Stworzenia w tym udziale armii przynajmniej jedne z tych samych Plemion jako
Stworzenie z Lojalnym. Jeżeli jest sporządzonym listę Plemieniem albo opisem typu wtedy wszystek
Stworzenia muszą przyczynić się przynajmniej jeden z sporządzonego listę Plemienia albo piszą opisy.

Mirage: Miraż jest Wrodzoną Zdolnością, która jest napisana w formie Mirage: [skutek].
Ta zdolność tylko jest znaleziona na Kartach Miejsca z podtypem Mirażu. Kiedy
Miejsce mirażu jest Aktywnym Miejscem, jego zdolność Mirażu nie jest aktywna. Kiedy
Miejsce Mirażu normalnie byłoby nałożone dno Pokładu Miejsca,
to zamiast jest zawinięte do przestrzeni na Battleboard. Kiedy Miejsce jest włączone
Battleboard tylko jego zdolność Mirażu jest użyta (jego normalna zdolność nie ma żadnego skutku). To
Zdolność mirażu tylko odnosi się do przestrzeni Miejsce Mirażu jest. Tylko jeden Miraż
Miejsce może być na Battleboard jednocześnie. Kiedy inne Miejsce Mirażu
jest umieszczony na Battleboard, jakimś innym Miejscu Mirażu na Battleboard
jest wrócony do dna Pokładu Miejsca jego właściciela.

Mixed Army: Mieszana armia jest jednym, który to zawiera Stworzenia od więcej niż
jedno Plemię.

Negate: Karta Ataku, Mugic, albo zdolność, która jest zaprzeczona nie ma żadnego skutku. Kiedy
użyty odnośnie do Niewidoczność, negacja znaczy, że Stworzenie z zaprzeczony
Niewidoczność nie zyskuje korzyści jakiegoś zrzeszonego skutku Niewidoczność.
Sprzeciwiając Stworzenie: Ten okres odnosi się do Stworzenia, który jest skontrolowane przez twojego
oponent.

Opposing Engaged Creature: Ten okres odnosi się do zaręczonego Stworzenia to
jest skontrolowany przez twojego oponenta.

Outperform [Discipline] X: Ta Wrodzona zdolność wskazuje, że Stworzenie z
ta zdolność zajmuje się dodatkowe uszkodzenie X z pomyślnymi Atakami Dyscypliny z
wskazana Dyscyplina. Wygrywanie wielokrotnych Wyzwań, Kontroli Statystyki albo Statystyki Zawodzi
na tej samej Karcie Ataku nie powiększa dodatkowego uszkodzenia. Wielokrotny
przykłady tej zdolności na karcie są łączne.

Parasite: To jest chętny mechanik, który pozwala Danians, by Zakazić Stworzenia. Jako
skutek, te Stworzenia zakładają jakieś cechy Danian. Pasożyty są
reprezentował w grze przez umieszczanie karty znaku Pasożyta pod Zakażony
Stworzenie. W przypadku braku znaku Pasożyta, jakiejś formy z rozróżnialnym
marker ( takie jak moneta albo paciorek szkła) może zostać użyty, by reprezentować Pasożyta
tak długo jako obie gracze zgadzają się na to. Karty znaku pasożyta są zaledwie wizualnym
przypomnienie stanu Stworzenia jako mienie Pasożyta. Pasożyt znaki
nie miej żadnej danej albo zdolności (oprócz jako zauważony poniżej) i są untargetable około
Mugic albo zdolności, które szczególnie nie stwierdzają, że oni oddziałują na Pasożyty. Jeżeli
Stworzenie z Pasożytem jest pononane w bitwie, Pasożyt jest zniszczony również
i karta jest usunięta od chętnej deski. Pasożyty są rozważone by być
Mandiblors dla jakiegoś skutku, który zależy od liczba Mandiblors w grze.
Stworzenia mogą mieć wielokrotne Pasożyty. W tych przypadkach, każdy Pasożyt jest wskazany
przez oddzielną kartę. Dla skutków, które zależą od Stworzenia Zakażony,
wielokrotne Pasożyty są zbyteczne. Też zobacz Zakazić.

Power Attack: Okres Power Attack odnosi się do Karty Ataku którego
zawiera jednego albo więcej " Władzy Wyzwania”, " Władzy Kontroli Statystyki” i "Bezzwłocznie Zawiedź
Władza.” Zobacz " Atak Dyscypliny” dla więcej szczegółów.

Range:Zasięg jest Wrodzoną Zdolnością, która pozwala Stworzenie, by poruszyć się
zajęte przestrzenie Battleboard podczas jego ruchu. Wielokrotne kopie Zasięgu na
Stworzenie są zbyteczni.

Recklessness X: Nierozwaga jest Wywołaną Zdolnością, która następuje kiedy
zaangażowane Stworzenie z Nierozwagą gra Atak Card. Tę zdolność robi X
uszkodzenie Stworzenia z Nierozwagą kiedy to postanawia.
Przemieść się: Aby przemieścić Stworzenie znaczy zmienić przestrzeń Battleboard
Stworzenie zajmuje. Przemieść się nie jest działaniem ruchu i przeniesieniem z
Stworzenie nie jest zmodyfikowane przez zdolności, które oddziałują na ruch działania podczas Działania
Faza. Mugic albo wykonaj to przemieszcza Stworzenie może oddziałać na Stworzenie to
"nie może poruszyć się.”

Removed from Game: Okres "Usunął od Gry” znaczy, że karta jest
stężeć na bok i móc nie bardziej już oddziałać albo zostać oddziałani przez aktualną Chaotyczną grę.
W wniosku meczu, karta jest wrócona pokład do gracza. Zauważ
że ten okres nie odnosi się do jakiś Zrzucić stosy w grze, tylko do
skutki, które szczególnie stwierdzają, że oni usuwają kartę od gry.
Ofiara: Ten okres odnosi się do kosztu albo skutek, który wywołuje stratę z
karta, którą kontrolujesz. Ta karta natychmiast jest umieszczona do odpowiedniego Zrzucić
stos. Jeżeli poświęcona karta była Stworzeniem, jakiś wyposażony Battlegear jest też
zrzucił. Ofiara nie może zostać zapobiegła przez inne chętne skutki. Możesz
nie poświęcaj karty, którą nie kontrolujesz.

Scanned [statistic]: Zeskanowana wartość danej jest wartością jako to ukazuje się
na Stworzenie Card. zeskanowana wartość danej nie jest zmodyfikowana przez Battlegear
albo inne chętne skutki.

Source: Źródło Karty Mugic jest Stworzeniem, które poruszyło, że Mugic.
Podobnie źródło zdolności jest karcie, na której zdolność ukazuje się. W końcu,
źródło Karty Ataku jest Stworzeniem, które zagrało tę kartę.

Speed Attack: Okres Speed Attack odnosi się do Karty Ataku który zawiera
jeden albo więcej " Szybkości Wyzwania”, " Szybkości Kontroli Statystyki” i "Bezzwłocznie Nie zdołaj Szybkość.”
Zobacz, jak Dyscyplina Atakuje dla więcej szczegółów.

Stat Check [Discipline] X: Ten okres odnosi się do porównania między
wartość X i aktualna wartość wskazanej Dyscypliny Stworzenia tego
kontroluje zdolność wygenerowującą Natychmiastową Kontrolę { typowo Karta Ataku skontrolowała
przez twoje zaręczone Stworzenie). Aby wygrać Natychmiastową Kontrolę, ta wartość musi być równa
do albo większy niż wskazana wartość X. If wygrywasz Natychmiastowej Kontroli, skutek
wskazywał w zdolności następuje.

Stat Fail [Discipline] X: Ten okres odnosi się do porównania między wartością
X i aktualna wartość wskazanej Dyscypliny sprzeciwiania starli
Stworzenie. Aby wygrać Statystykę Zawodzą, ta wartość musi być mniej niż wskazana wartość
X. If którego wygrywasz Statystyce Zawodzi, skutek wskazywał w zdolności następuje.

Statistic: Karty stworzenia mają pięć danej, które definiują ich fizyczne cechy.
Dana jest Odwagą, Władzą, Mądrością, Szybkością i Energią. The
początkowe wartości danej Stworzenia są znalezione na Stworzenie Card. Tym
wartości mogą zostać zmodyfikowane przez Battlegear i inne skutki w grze.

Strike X: Zdolność Strajku znaczy, że Stworzenie z tę zdolnością zajmuje się dodatkowego
Uszkodzenie x podczas jego pierwszego ataku w jakiejś danej bitwie. Strajk jest Wrodzonym
Zdolność i wielokrotne kopie Strajku są łączne.

Striking Player: Podczas walki Strike Phase, gracz, który ma Inicjatywę jest
znany jako "Uderzający Gracz”. Stworzenie skontrolowało przez uderzającego gracza jest
"Uderzające Stworzenie”.

Support [statistic] X: Ta Wrodzona Zdolność wskazuje, że Stworzenie może
ulepsz jego daną przez bycie przyległy do innych Stworzeń jego Plemienia. The
wartość wskazanej [danej] jest powiększona przez X, ponieważ każde Stworzenie skontrolowało
przez tego samego gracza, który ma ten sam szczepowy opis i jest przyległy do tego
Stworzenie na Battleboard. Wielokrotne kopie Poparcia są łączne.
Zaskoczenie: Ta Wrodzona Zdolność wskazuje, że Stworzenie wygrywa Inicjatywę w walce.
Wielokrotne kopie Zaskoczenia są zbyteczne.

Swift X: Ta Wrodzona Zdolność wskazuje, że Stworzenie może ruszyć więcej niż
jedna przestrzeń na Battleboard podczas działania ruchu. Jeżeli działanie ruchu jest wybrane
dla Stworzenia z Szybkim, wtedy to Stworzenie może zostać ruszone dodatkowym X
przestrzenie na Battleboard. Na przykład , Stworzenie z "Szybki: 1” może poruszyć się
suma dwóch przestrzeni na Battleboard. Stworzenie z Szybki nadal jest ograniczony
do tylko poruszania przez niezajęte przestrzenie Battleboard. Wielokrotne kopie z Szybkim
na Stworzeniu są łączni.

Tribe: All Stworzenia w grze mają zrzeszony szczepowy opis. Aktualnie
są pięć różnych Plemion w grze z Chaotycznym. Te jest OverWorld,
Świat podziemi, Danian, Mipedian i M'arrillian. W dodatku , inne karty w
gra, takie jak Mugic, może też mieć szczepowy opis. W końcu, wszystko Stworzenie
zdolności są rozważone, by mieć szczepowy opis źródła Stworzenie.

Triggered Abilities: Wywołana Zdolność jest, który ta daje określony czas albo
wydarzenie, które powoduje zdolność zostać aktywował się. Kiedy wskazany czas albo wydarzenie
następuje te zdolności są postanowione. Aktywacja Wywołanych skutków Zdolności
w tworzeniu Wybuchu. Jeżeli więcej niż jedna zdolność jest wywołana przez to sam
wydarzenie gry, wtedy Aktywny Gracz dodaje jego albo jej zdolności do Wybuchu najpierw.
Te mogą zostać dołączone jakiś rozkaz. Zagracający w obronie Gracz wtedy dodaje zdolności
podobny sposób. Chyba, że stany tekstu Wywołanej Zdolności inaczej, Wywołał
Skutek zdolności ustanie na końcu zwrotu, podczas którego zwrotu Wywołana Zdolność
postanowił.

Unique: Ta zdolność wskazuje, że tylko jedna kopia karty z tę zdolnością może być
włączył pokład do gracza.

Unoccupied Space: Niezajęta przestrzeń jest przestrzenią na Battleboard że
nie zawiera Stworzenia. Inne karty, takie jak w domu - zagraj Miejsce Mirażu,
może być w niezajętej przestrzeni.

Untargetable: Ta Wrodzona Zdolność wskazuje, że Stworzenie nie może być
cel Mugic albo zdolności karty.

Wisdom Attack: Okres Wisdom Attack odnosi się do Karty Ataku którego
zawiera jednego albo więcej " Mądrości Wyzwania”, " Mądrości Kontroli Statystyki” i "Bezzwłocznie
Nie zdołaj Mądrość.” Zobacz, jak Dyscyplina Atakuje dla więcej szczegółów.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.malabs.pun.pl www.feralheartforum.pun.pl www.risingsun.pun.pl www.aifam.pun.pl www.chavala.pun.pl